Рекламация
- Можете да ползвате правото си на рекламация при:
- Констатирани липси в продукта;
- Дефекти в продукта;
- Несъответствие с поръчания продукт (изключение са: незначителни разлики, в това число - възможни различия в цветовите нюанси, повредена опаковка по време на транспортиране, размери).
- » Рекламации можете да предявявате на място в офиса на фирмата, на email: info@sophiegiraffe.bg или на 0888061779 , 073/582239. До 10 работни дни ще получите становище по предявената рекламация.
- » Срокът за удовлетворяване на рекламация е 14 дни.
- » При рекламация задължително се попълва "протокол за рекламация", който може да изтеглите от ТУК и
- който трябва да се предаде заедно с продукта/тите, за който/които се подава рекламация или изпратите на имейл съдържащ съответното заглавие - моля, следвайте стъпките описани по-долу. Задължително изискване за приемане на рекламация е наличието на касова белжка за продукта/тите, по който/които се предявява претенцията. Тя трябва да придружава съответния продукт/и. Без касова бележка фирмата не е длъжна да приеме рекламацията! Продукта/тите по рекаламацията се предават лично в офиса на фирмата, при невъзможност да се предадат лично, се изпращат по куриер за собствена сметка(сметка на клиента).
- ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ
Как да предявя рекламация стъпка по стъпка?:
1. Попълнете "ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ" ръчно или електронно. Ако попълвате протокола ръчно на хартиен носител трябва задължително да го добавите към продукта/ите по рекламацията. Ако попълвате протокола електронно трябва задължително да го изпратите на имейл info@sophiegiraffe.bg със следното заглавие:
РЕКЛАМАЦИЯ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: РЕКЛАМАЦИЯ 321456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по рекламацията може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнен и разписан протокол(в случай че попълвате таква ръчно) за рекламация, който може да свалите от тук: "ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ"
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
РЕКЛАМАЦИЯ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: РЕКЛАМАЦИЯ 321456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» При рекламация е задължително да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 10 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в протокола за "Рекламация"
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието НЕ се приемат!!!
» За допълнителна информация ни пишете на info@sophiegiraffe.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779, 073/582239
ВАЖНО!
Запазете документа удостоверяващ плащането (касова бележка или банков превод), защото той ви е необходим в случай на рекламация и се използва, като гаранция за продуктите